čtvrtek 29. listopadu 2007

Elfen Lied

  Nějakou dobu jsem to tu moc nespravoval, protože sem ujížděj na Anime seriálech. Každý snad ví, o co jde. Konkrétně sem zkysnul u Elfen Lied.
  Seriál mi zůstane v paměti opravdu na dlouhou dobu. Příběh si přečtěte na Anidb, nechci se moc rozepisovat. Je opravdu zamotaný, jako ve většině japonských seriálů. Přibližně v polovině zjišťujete, jak to vlastně úplně na začátku bylo.
  Všudypřítomná nahota a brutalita (létající kusy těla, plno krve) opravdu dělají na
diváka (alespoň na mě) dobrý dojem. Soundtrack je také výborný (viz. na konci). Nevím jak to bude podle jiných, ale mě se líbil. Jediné, co mi vadí, je málo dílů. Je jich jen 13 (s bonusovým 10,5 dílem 14 - byl jen na dvd). A vlastně ještě otevřený konec.
(Podle mě to přežila a vrátila se ;) ).
  Pokud budete mít možnost, tak se podívejte, vřele doporučiji.

Linky: Download, cz subs, info a další links
             Be your girl - "titulková písnička"

Žádné komentáře: